keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Minä olen Milka

"Hei!"

"Minä olen Milka."
"Anteeksi huonot vaatteet mutta papatazzit hyökkäs heti ku kerkesin lenkiltä kottii... :D"

"Mun ihkut ripset on tehty peruuksta. Akryllimaalilla saatiin ne mustaks"
En oo kertonu Vielä Milkalle mutta toden näköisesti hän muuttaa lähipäivinä Uuteen kämppäänsä :D  Siis tietenkin jos se neitiä miellyttää.
Milka on ammatiltaan vaateompelija ja tarvitsee siksi aikas isot tilat. Uudessa kämpässä tämä on aika varmasti mahdotonta, muta sen näkee sitten kun edelliset asukkaat ovat muuttaneet pois.

Tässä on Milkan  hyvä ystävä Maria

"Uskon, että teitä kiinnostaa, mistä nämä tummat jäljet poskissani on tullut"

"Jäljet ovat peräisin Kahden pikkutytön leikeistä. He tarvitsivat isää Barbitaloonsa ja niimpä minulle piirrettiin viikset."
Vaikkakin Milka ja Maria eivät asu saman katon alla, niin Maria on kuitenkin paljon tapahtumissa mukana.
Huomenna lisää... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidän kommenteista :D